Вопросы от новичка - 2

Автор Anti8, 10-07-2015, 00:11:36

Попередня тема - Наступна тема

0 Користувачі і 3 Гостей дивляться цю тему.

Бджоляр

Під поворотами я мав на увазі трубу колін. Мабуть я фото виклав не найвдаліше. Під «дикою флегмою» я теж розумію конденсацію на неутеплених ділянках, я перед фото і накинув рушника на повороти (я не сантехник, завжди плутаюсь з їх назвоють), але на відео добре видно, як краплі вільно падають згори, а по склу — ймовірно через капілярний ефект — видно рух «чогось» угору; причому саме в порожній частині діоптра це помітно найкраще, а там захльобу важаю не буде, хоча в насадці схоже трохи є.

Бджоляр

Це запитання було для мене не то що принципово важливе, рухається та і хай собі рухається, але я початківець, і як любого початківця тягне на відкриття щось, а тут дивлюсь флегма йде у гору, і тепер думаю як є капілярне з'єднання між елементами насадки по яких стікає флегма, то може по такому шляху можливий її рух у гору.

ДимаС

Най будуть кожному дані граблі по розміру лобу його...

knyaz

Шановне панство, вітаю. а де зараз можно почитати про обладнання  що взагалі можливо купити.
хочу придбати перший апарат для дистиляції , приблизно 30 л куб. Де в  можна почитати інформацію по темі і Що зараз доступно, з чого вибирати?

Игорь

Питания цікаве.
Як і це.
Хотів би одружитись. Може шановне панство порадить кандидатку? Хотів би кілограм на 50.
Де можна почитати інформацію по темі і Що зараз доступно, з чого вибирати?
Розумієш, Княже, вимога у 30 літрів для куба, як і 50 кілограм для жінки, не дає інформації про твої вподобання.
Віриш ти в Бога чи ні, йому байдуже.
Важливо, щоб Бог в тебе вірив, а не навпаки.

vova0869

В свiй час менi поставили правильне запитання .Якi напоi тобi подобаються .Вiдповiвши я почав збирати ,переробляти ,збiльшувати,оснащувати электронiкою обладнання .Цей процесс тривае .

knyaz

Важко зрозуміти вподобання у обладнанні))
Я думаю так: